PROVÁDÍME REVIZE A REKONSTRUKCE ÚČETNICTVÍ

NABÍZÍME OPTIMALIZACI DANÍ

Kontrolní hlášení

S účinností od 1. 1. 2016 vzniká plátcům daně z přidané hodnoty zákonná povinnost podávat tzv. kontrolní hlášení.Kontrolní hlášení je speciální daňové tvrzení, které nenahrazuje řádné daňové přiznání k DPH ani souhrnné hlášení. V souvislosti s režimem přenesení daňové povinnosti však kontrolní hlášení nahrazuje původně samostatný výpis z evidence pro účely DPH. Kontrolní hlášení bude podáváno pouze elektronicky.


Naše společnost nabízí kompletní servis v oblasti podávání kontrolního hlášení !

 

Vedení podvojného účetnictví

  • zpracování účetní osnovy
  • zaúčtování všech účetních dokladů
  • vedení hlavní knihy účtů, účetního deníku a pokladní knihy
  • vedení knih pohledávek a závazků
  • vedení evidence hmotného a nehmotného majetku včetně drobného
  • kontrola úhrad přijatých i vydaných faktur a zálohových plateb
  • zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
  • zpracování roční závěrky a uzávěrky včetně daňového přiznání
  • vyhotovení účetních výkazů a přílohy
  • další služby (výkaznictví, vedení apod.)
  • zastupování na úřadech

Vedení daňové evidence

  • vedení peněžního deníku včetně knihy pohledávek a závazků
  • zpracování účetní závěrky, přehledu hospodaření
  • vedení evidence investičního i drobného hmotného a nehmotného majetku
  • zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
  • pravidelná analýza hospodaření a daňového zatížení
  • vedení peněžního deníku včetně knihy pohledávek a závazků
  • zpracování daňového přiznání
  • rekonstrukce daňové evidence
  • zastupování na úřadech

 

Vedení mzdové agendy

  • kompletní zpracování mezd, včetně odvodů daní a pojištění
  • zúčtování daně zaměstnancům
  • zhotovíme mzdové a výplatní listiny
  • vedeme evidenční listy důchodového pojištění
  • vyúčtování záloh na daně ze závislé činnosti
  • roční vyúčtování srážkové daně
  • příprava a zpracování příslušných dokumentů a podkladů
  • zpracování, vedení a archivaci mzdových listů
  • vyhotovování zápočtových listů a jiných potvrzení zaměstnavatele
  • registrace, přihlašování a odhlašování zaměstnanců na příslušných úřadech
  • zpracování a předávání příkazů k úhradě měsíčních odvodů
  • zastupování před úřady a při kontrolách jednotlivých úřadů
    • Finanční úřad
    • všechny zdravotní pojišťovny
    • Česká správa sociálního zabezpečení
    • Úřad práce
  • revize a příprava na kontroly příslušných úřadů

 

Dle požadavků klienta komunikujeme elektronicky a veškeré podklady a výstupy jsme schopni poskytnout v elektronické formě.

Daňová agenda

  • zpracování přiznání k DPH pro měsíční i čtvrtletní plátce
    • souhrnná hlášení
    • přenesní daňové povinnosti
  • zpracování přiznání k silniční dani
  • zpracování přiznání k dani z příjmu právnických i fyzických osob
  • předání daňového přiznání na příslušný finanční úřad v elektronické nebo papírové podobě dle přání klienta

Ostatní služby

  • personalistika
    • nástupy nových zaměstnanců
    • ukončení pracovního poměru
    • přihlášky a odhlášky u zdravtoních pojišťoven a na České správě sociálního zabezpečení
    • vyhotovování zápočtových listů a jiných potvrzení zaměstnavatele
    • výstupní listy
    • potvrzení o výši příjmů pro různé účely (např. bankovní půjčky aj.)
    • jiná potvrzení dle požadavku
  • zastupování klientů při kontrole
    • Zdravotní pojišťovny
    • České správy sociálního zabezpečení
    • Finančního úřadu
    • Úřadu práce
    • Inspektorátu práce
       

Poradenství (nejsme daňový poradce) 

Našim klientům, kromě standardních služeb, které naleznete v naši nabídce na tomto webu, poskytujeme samozřejmě i poradednství v oblasti:
 
  • daňových přiznání
  • personalistiky
  • styku s institucemi a úřady