PROVÁDÍME REVIZE A REKONSTRUKCE ÚČETNICTVÍ
NABÍZÍME OPTIMALIZACI DANÍ
Kontrolní hlášení
S účinností od 1. 1. 2016 vzniká plátcům daně z přidané hodnoty zákonná povinnost podávat tzv. kontrolní hlášení.Kontrolní hlášení je speciální daňové tvrzení, které nenahrazuje řádné daňové přiznání k DPH ani souhrnné hlášení. V souvislosti s režimem přenesení daňové povinnosti však kontrolní hlášení nahrazuje původně samostatný výpis z evidence pro účely DPH. Kontrolní hlášení bude podáváno pouze elektronicky.
Naše společnost nabízí kompletní servis v oblasti podávání kontrolního hlášení !
Vedení podvojného účetnictví
- zpracování účetní osnovy
- zaúčtování všech účetních dokladů
- vedení hlavní knihy účtů, účetního deníku a pokladní knihy
- vedení knih pohledávek a závazků
- vedení evidence hmotného a nehmotného majetku včetně drobného
- kontrola úhrad přijatých i vydaných faktur a zálohových plateb
- zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
- zpracování roční závěrky a uzávěrky včetně daňového přiznání
- vyhotovení účetních výkazů a přílohy
- další služby (výkaznictví, vedení apod.)
- zastupování na úřadech
Vedení daňové evidence
- vedení peněžního deníku včetně knihy pohledávek a závazků
- zpracování účetní závěrky, přehledu hospodaření
- vedení evidence investičního i drobného hmotného a nehmotného majetku
- zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
- pravidelná analýza hospodaření a daňového zatížení
- vedení peněžního deníku včetně knihy pohledávek a závazků
- zpracování daňového přiznání
- rekonstrukce daňové evidence
- zastupování na úřadech
Vedení mzdové agendy
- kompletní zpracování mezd, včetně odvodů daní a pojištění
- zúčtování daně zaměstnancům
- zhotovíme mzdové a výplatní listiny
- vedeme evidenční listy důchodového pojištění
- vyúčtování záloh na daně ze závislé činnosti
- roční vyúčtování srážkové daně
- příprava a zpracování příslušných dokumentů a podkladů
- zpracování, vedení a archivaci mzdových listů
- vyhotovování zápočtových listů a jiných potvrzení zaměstnavatele
- registrace, přihlašování a odhlašování zaměstnanců na příslušných úřadech
- zpracování a předávání příkazů k úhradě měsíčních odvodů
- zastupování před úřady a při kontrolách jednotlivých úřadů
- Finanční úřad
- všechny zdravotní pojišťovny
- Česká správa sociálního zabezpečení
- Úřad práce
- revize a příprava na kontroly příslušných úřadů
Dle požadavků klienta komunikujeme elektronicky a veškeré podklady a výstupy jsme schopni poskytnout v elektronické formě.
Daňová agenda
- zpracování přiznání k DPH pro měsíční i čtvrtletní plátce
- souhrnná hlášení
- přenesní daňové povinnosti
- zpracování přiznání k silniční dani
- zpracování přiznání k dani z příjmu právnických i fyzických osob
- předání daňového přiznání na příslušný finanční úřad v elektronické nebo papírové podobě dle přání klienta
Ostatní služby
- personalistika
- nástupy nových zaměstnanců
- ukončení pracovního poměru
- přihlášky a odhlášky u zdravtoních pojišťoven a na České správě sociálního zabezpečení
- vyhotovování zápočtových listů a jiných potvrzení zaměstnavatele
- výstupní listy
- potvrzení o výši příjmů pro různé účely (např. bankovní půjčky aj.)
- jiná potvrzení dle požadavku
- zastupování klientů při kontrole
- Zdravotní pojišťovny
- České správy sociálního zabezpečení
- Finančního úřadu
- Úřadu práce
- Inspektorátu práce
Poradenství (nejsme daňový poradce)
Našim klientům, kromě standardních služeb, které naleznete v naši nabídce na tomto webu, poskytujeme samozřejmě i poradednství v oblasti:
- daňových přiznání
- personalistiky
- styku s institucemi a úřady